17.10.06

Ημερολόγιο

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

στις 6/11 (ευρωπαϊκό σύστημα) παρουσιάζομαι φαντάρος. Τί σχέση έχει αυτό με το bridge?

Στις 27/10 παίζω bridge στην Κέρκυρα. Στις 3/11 παίζω bridge στην Αθήνα. Φαντάρος παρουσιάζομαι, μάλλον, στη Χίο. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Ηράκλειο Κρήτης. Το bridge με ταξιδεύει...

Μερικές φορές κάνω κάποιες έμμονες σκέψεις, που οι αστρολογο-παθείς λένε ότι ταιριάζουν με το ζώδιό μου.
Σκεφτόμουνα, λοιπόν, ότι θα πρέπει να υπάρξει, κάποια στιγμή, κάποια μετάφραση του όρου bridge στα ελληνικά. Το "γέφυρα" είναι γελοίο, οπότε προτείνω το "συμβολογιόφυρο". Μη με παρεξηγείτε, είναι ένα πρώτο δοκιμαστικό όνομα για να ξεκινήσει η διαδικασία της αναζήτησης ονόματος :)

Μερικές άλλες φορές, σκέφτομαι πιο πρακτικά ζητήματα, όπως το πως θα καταφέρω μέσα σε 10 μέρες να παίξω bridge και να παρουσιαστώ φαντάρος σε 3 διαφορετικά και απομακρυσμένα μεταξύ τους μέρη της χώρας, ενώ βρίσκομαι σε καποιο άλλο, εντελώς άσχετο μέρος. Το πλάνο είναι ως εξής: 26/10 μπαίνω στο καράβι με το αμάξι μου φορτωμένο με όλα μου τα πράγματα. Το πρωί, 27/10, είμαι στον Πειραιά και οδηγώ μέχρι την Ηγουμενίτσα, όπου παρατάω το αμαξάκι μου στο έλεος του Αλάχ (βασικά, ίσως βρεθεί κάποιος φίλος να το προσέχει). Την ίδια ημέρα ξεκινάω να παίζω με το φίλο μου το Δημήτρη. Την Κυριακή ή τη Δευτέρα, ξεκινάει η επιστροφή. Την ίδια ημέρα μπαίνω στο καράβι για Χίο, όπου φτάνω ίσα ίσα για να ξεφορτώσω και να αφήσω το αμάξι, 1-2 μέρες όλο κι όλο. Στις 2/11 ξαναμπαίνω στο καράβι, ώστε στις 3/11 να είμαι Αθήνα. Εκεί παίζω για δυο μέρες, και στις 5/11 παίρνω το πλοίο και την κάνω για Χίο ξανά. Παρουσιάζομαι φρεσκοξυρισμένος κατά το μεσημεράκι.

Είναι λίγο αγχωτικό, αλλά δεν θα ήθελα να φάω εντελώς αδρανής τις τελευταίες μου μέρες πριν παρουσιαστώ. Το bridge είναι η μεγαλύτερη μου ελπίδα για να περάσω το στρατό χωρίς πολλές απώλειες. Πρέπει κάτι να έχω να κάνω, αλλιώς θα πήξω εκεί μέσα, απλό δεν είναι;