6.7.06

4-φυλλα

Εμείς παίζουμε τετράφυλλα. Ανοίγουμε με 13+ πόντους ή και με 12 και πεντάφυλλο. Αν το πιο μακρύ χρώμα είναι τετράφυλλο, ανοίγουμε το πρώτο στη ΣΕΙΡΑ [Σπαθιά, ΚΑρά, ΚΟύπες, Πίκες]. Αλλιώς, ανοίγουμε το πιο μακρύ. Αν έχουμε 2 εξ' ίσου μακρυά, ανοίγουμε το τελευταίο στη ΣΕΙΡΑ.

Η δυνατές απαντήσεις είναι
  • φιτ στο 2ο επίπεδο με 4-φυλλο και 6-9 πόντους, 3ο επίπεδο με 10-11, δήλωση μανς αν έχουμε όλους τους απαιτούμενους πόντους στον άξονα, ακόμα και ερώτηση άσων όταν οι πόντοι είναι πραγματικά πολλοί.
    • εξαίρεση: αν το χρώμα ανοίγματος είναι μινέρ, και εμείς έχουμε έστω ένα 4-φυλλο μαζέρ και 6+ πόντους, δηλώνουμε πρώτα το μαζέρ, και αργότερα δίνουμε το φιτ, αν δεν βρούμε κάτι καλλύτερο.
  • δήλωση νέου χρώματος, με τους ίδιους κανόνες στην προτίμηση χρώματος όπως στο άνοιγμα (ΣΕΙΡΑ) και 6+ πόντους. Αν χρειαστεί να απαντήσουμε στο 2ο επίπεδο, θέλουμε 10+ πόντους.
  • Έχουμε 6-9 πόντους και δεν έχουμε κανένα χρώμα που μπορούμε να δηλώσουμε στο 1ο επίπεδο: 1ΝΤ (δεν σημαίνει ομαλή).
  • 12+ και εξάφυλλο που δεν έχει μιληθεί: απάντηση με πήδημα στο 2ο επίπεδο (π.χ. 1 καρό - 2 πίκες). Αν η απάντηση με πήδημα είναι στο 3ο επίπεδο, δεν σημαίνει αναγκαστηκά τόσους πόντους.

Αυτάαααααα. Τώρα πρέπει να δούμε και περισσότερες λεπτομέριες σχετικά με την εξέλιξη της αγοράς και το πως περιγράφουμε το χέρι μας με τα 4-φυλλα. Ίσως να αναθεωρήσουμε και τα λίγα που παίζουμε.

Επίσης, υπάρχει ανάμεσα σε εμένα και τον πάρτνερ μου μία συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο θα πρέπει να παίζουμε 4-φυλλα ή 5-φυλλα. Το μόνο επιχείρημα που έχουμε στο να μάθουμε 5-φυλλα είναι για να καταλαβαίνουμε τί αγοράζουν οι αντίπαλλοι, αφού οι περισσότεροι αυτό παίζουν. Κατά τα άλλα, δεν έχουμε καταλάβει κανένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα.

Σκοπεύουμε να μάθουμε, και μετά να αποφασίσουμε αν θα πάμε προς τα 'κει ή αν θα μείνουμε στα 4-φυλλα κι αγρότερα πάμε σε κανένα πιο εξελιγμένο σύστημα αγοράς.